חדשות ועדכונים


יצירת קשר

טלפון: 03-9422726
סלולרי: 052-5184100
דואר אלקטרוני: info@foodlab.co.il

חדשות ועדכונים

03.06.2010

חריף יותר, פירותי יותר, ופשוט יותר - נראה כי הצרכן האמריקאי מחפש הרבה יותר טעם מאשר בעבר, ובעיקר טעמי אומאמי. לנו נראה כי הצרכן הישראלי הולך באותה דרך.................   http://online.wsj.com/article_email/SB10001424052748703341904575266371583613194-lMyQjAxMTAwMDIwNzEyNDcyWj.html

20.04.2010

VEGO מצליחה להאריך את חיי המדף של פירות חתוכים טריים מעבר ל 14 יום. בניסויי מתמשך בארה"ב הצליחה חברת VEGO  מישראל להאריך את חיי המדף של פירות טריים כמו מלון, אננס ומנגו אל מעבר ל 14 יום בתנאי מפעל אמיתיים. (קישור)

11.04.2010

על פי מחקר של בי"ח מאונט סיני בניו יורק ההשפעה של אכילת ירקות ופירות כהגנה מסרטן פחות משמעותית מזו שהוערכה בעבר. החוקרים בבי"ח מצאו כי לאכילת 200 גר' פירות וירקות מגוונים הורידה את הסיכוי לחלות בסרטן בכ4% לעומת ממצאים קודמים שמצאו כי מדובר בהפחתה של כ50% לפחות. ממצאים אלו הובילו את ארגון הבריאות העולמי לצאת ב1990 בהצהרה גורפת בזכות אכילת פירות וירקות. המחקר כלל כ400,000 משתתפים ונמשך כמעט 20 שנה.

15.04.2010

פודלאב תייצג את המרכז לחדשנות במזון באוניברסיטת רוטגר, ניו ג'רסי.  המרכז מציע לחברות שירות הכולל מתקן ייצור בעל רישוי מתאים, מעבדת אפליקציות, מעבדת כימיה ומיקרוביולוגיה, שירותי משרד ותמיכה שיווקית ואסטרטגית. פודלאב תייצג את המרכז בישראל ותציע את שירותיו בארה"ב כחלק משירותי פודלאב ללקוחותיה.   http://www.foodinnovation.rutgers.edu

02.10.2010

פודלאב תיתן שירותי פיתוח מוצרים למוצרי שום ותיבול דורות

17.02.2010

פלפל חשוד כמזהם בסלמונלה במוצרי סלמי – הFDA הודיע כי פלפל שחור נמצא חיובי בבדיקת סלמונלה. 
http://www.foodqualitynews.com/Publications/Food-Beverage-Nutrition/FoodNavigator-USA.com/Financial-Industry/Salami-salmonella-suspicion-expands-to-red-pepper/?c=mbjUcED4UugGruBpTpFmJQ%3D%3D&utm_source=newsletter_daily&utm_medium=email&utm_campaign=Newsletter%2BDaily

03.06.2010

עגבניה בניחוח לימון, אפרסמון בצבע שוקולד.............ישראל מובילה בחידושים בחקלאות וכובשת את השוק עם עגבניות צהובות.  http://www.freshplaza.com/news_detail.asp?id=64094

03.06.2010

הישג מדהים.............הוספת שניחטיפי KIND ביום הביאה לירידה במשקל כפי שמוכיח מחקר קליני.  http://abcnews.go.com/Health/video/snack-attack-10751736

 

מיקרוביולוגיה של מזון   הארכת חיי מדף   תוספי תזונה   מזון פונקציונאלי   HACCP   תכנון מתקני ייצור למזון   חדשנות   תכנון קווי ייצור   BRC   פיתוח מוצרים   מוצרי מזון